I ove školske godine, učenici sedmog razreda imali su zadatak izraditi projekt novog parka, koristeći se stečenim znanjima o mnogokutima, kružnici i krugu.
Korištenjem osnovnih geometrijskih oblika (krug i mnogokuti) učenici su osmišljavali složene geometrijske oblike, koje su konstruirali, a zatim izračunavali opseg i površinu.
Projektni zadatak je ujedno i poticaj za razvoj kreativnosti i prilika za iskazivanje vlastite kreativnosti na visokoj razini.
Prije izrade nacrta bilo je potrebno izraditi idejno rješenje, odnosno nacrtati skicu koja prikazuje raspored i odnos veličina pojedinih objekata, te napraviti plan konstrukcije pojedinih elemenata. Ovim zahtjevima kod učenika razvijali smo vještine planiranja i organizacije rada.
Osim točnosti konstrukcija i potrebnih izračunavanja, vrednuje se urednost, cjelokupni estetski dojam rada, ali i poštivanje rokova za izradu.
Galeriju učeničkih radova pogledajte OVDJE.

Ovim projektnim zadatkom ostvarili smo ishode predmetnog kurikuluma Matematike i međupredmetnih tema Učiti kako učiti i Osobni i socijalni razvoj. Projektni zadatak predstavlja ostvarivanje ciljeva školskog projekta Kreativna matematika.
Učiteljica Matematike Valentina Pajdaković









